به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ادارهکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: سامانه فواد 128، در اجرای بند چهارم محور سوم برنامه اصلاح نظام اداری دولت چهاردهم و با توجه به رویکرد این دولت در جهت تقویت فرآیند پاسخگویی دستگاههای اجرایی به شهروندان و ارتقای رضایتمندی آنها راهاندازی شده است.
وی افزود: طرح فوریتهای اداری(فواد)، توسط مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریتهای اداری سازمان اداری استخدامی کشور در جهت دریافت، ثبت و پیگیری شکایات و درخواستهای مرتبط با نحوه ارائه خدمات به شهروندان راهاندازی شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: پاسخگویی به شهروندان از طریق سامانه یاد شده، بهعنوان رابط میان شهروندان و دستگاههای اجرایی حداکثر تا 4 ساعت انجام میشود.
اسمعیلی، اطلاعرسانی قوانین، مقررات، مراحل و فرآیندهای ارائه خدمت، اطلاعرسانی بهموقع و شفاف تصمیمهای مرتبط با ارائه خدمات، بروز شرایط حاکی از احترام، عدالت و رعایت کرامت انسانی در ارائه خدمت، رعایت زمان قانونی شروع و پایان ارائه خدمت، استمرار ارائه خدمت بهدلیل عدم حضور کارمند، مدیر مربوط یا عدم پیشبینی نیروی جایگزین و استمرار ارائه خدمت بهدلیل موکول کردن آن به زمان و روزهای آتی بدون توجیه قانونی را از مهمترین اهداف این سامانه برشمرد.
انتهای پیام